Pagini

sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Baneasa

Desi ieri a foast ceata vremea s-a schimbat radical si este senin si frumos. Tocmai bine pentru o iesire la Baneasa. Ne-am propus de la inceput sa intram mai adanc, in zone unde nu mai am fost pana acum. Dar una este ce-ti planuiesti si alta e ce iese. Bineinteles ca ne-am abatut din drum pentru fotografii.


Totusi am inaintat. Cam asa:


Cu ochii dupa pasari. Mihai cam la fel:


Si am umblat mult ca sa reusim, in final, cateva poze bune.


Dar ciocanitorile au fost de baza. Mai mici


sau mai mari


au oferit un adevarat spectacol. Am alternat fotografiatul cu privitul prin binoclu. E o adevarata provocare sa le urmaresti in habitatul lor natural caci sunt foarte rapide si trec iute de la un copac la altul.
Nu am uitat nici solul unde se ascundeau cuminti, cate una


sau in grupuri mai mici


sau mai mari


Timpul a trecut repede si chiar si atunci cand ziceam ca am terminat-o cu pozatul am mai intalnit ceva interesant.


Frumos sfarsit de concediu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu