Pagini

duminică, 18 mai 2014

Baneasa

A fost de fapt o serie de iesiri deoarece am gasit cuiburi de ciocanitoare. Mai precis doua. Puii find permanent infometati cei doi parinti au muncit continuu si fiind foarte ocupati ne-au "permis" sa fotografiem si sa filmam. O prima serie:





Este o situatie fascinanta in care parintii nu pot decat sa accepte prezenta noastra. Am incercat sa-i deranjam cat mai putin.


Intotdeauna e mai placut sa mergi cu prietenii. Mai ales cand sunt tot atat de entuziasti cum a fost Alexandra.


Nu am neglijat nici ciupercutele.


Si nici broscutele, mai ales pe cele care ne-au parut la inceput ca sunt cuci. Scoteau un sunet foarte asemanator si cu greu ne-am dat seama ca ne uitam in directia gresita, adica in coroana copacilor in loc sa cautam in balta.


In timp ce o pozam pe cantareata Mihai si Alexandra ma asteptau rabdatori.


Am incheiat cu o panda la cuibul unui graur.


si cu filmari cum nu ne asteptam.
Cu o zi in urma, pe 17 am facut un prim film care nu m-a satisfacut dar e interesant:


Sigur ca se poate si mai bine dar trebuie prelucrate :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu