Pagini

miercuri, 12 iunie 2013

Soparla

Nu e cea de la televizor. E una reala.

Am trecut grabit pe langa acel copac cu gandul la autobuzul pe care trebuie sa-l iau. Am vazut ceva cu coada ochiului si am notat mental ca este o jucarie. Curios totusi, m-am intors cei cativa pasi si am inceput sa ma gandesc ca nu am aparatul foto la mine. Exista o solutie dar nici pe departe cea optima: telefonul mobil. Il scot, ma apropii si fac prima poza. Nu prea sunt multumit, fac noi setari si cand intind din nou mana soparla o zbugheste in iarba. Uite ca era vie. :)

Calitatea e slaba, stiu asta, dar e singura poza pe care am apucat sa o fac. Mai am fotografii cu soparle, mai bune din punct de vedere tehnic, dar asta e cel mai mare exemplar pe care l-am intalnit pana acum. Si asta in mijlocul orasului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu