Pagini

duminică, 28 iulie 2013

La Breaza

Am iesit putin din Bucurestiul incins. Am ajuns la Breaza cu personalul de 6:35 si m-am intors cu altul seara pe la 18:30. Drumul dureaza destul de mult dar am avut aer conditionat si compania familiei fratelui meu a facut ca timpul sa treaca foarte repede. Fiind durata destul de scurta a vizitei am vizitat doar un obiectiv care ni s-a parut evident ca merita. Drumul ne-a purtat pe stazile linistite ale orasului. Am iesit si cautand cararea spre obiectiv am dat peste niste trovanti.



Se poate observa procesul de creare in apropiere unde sunt bolovani inca nedesprinsi:


Dimensiuni destul de mari dar nu sunt atat de spectaculosi ca cei de la Costesti.


Cu amabilitate cineva ne-a aratat drumul spre cruce.






Un frumos monument care atesta dedicarea unor inaintasi ai nostri.


Merita efortul urcusului caci privelistea este foarte frumoasa. Spre nord se vad atat Bucegii cat si muntii Baiului.



Spre sud se vad o multime de localitati.



Coborand pe partea opusa a dealului parca se vedea si mai frumos.


Sper ca alta data sa putem sta mai mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu