Pagini

luni, 5 august 2013

7 scari

O fumoasa excursie pana la defileul Sapte Scari. Am mers cu acelasi personal de 6:35. Am coborat la Timisul de Jos si am mers o vreme pe langa soseaua nationala. Drumul prin padure a fost usor si extrem de placut.



Din pacate scarile si pasarelele din defileu erau in curs de inlocuire. Deocamdata demolasera toata structura ce permitea accesul in interiorul defileului deci am ramas doar cu plimbarea pana acolo.



Am coborat lejer prin padure pana la poiana de plecare.



Inapoi pe drum am trecut din nou pe langa ruina cabanei Dimbul Morii. Dezolanta priveliste si in acelasi timp de neinteles.



Nu imi explic de ce cabana este parasita in timp ce peste tot au aparut constructii noi, semn ca multa lume este interesata de valorificarea turistica a zonei. Chiar si de pe sosea peisajul era spectaculos.



La o firma ce era fix langa sosea am intalnit un afis ce ne-a facut sa zambim.



Nici pana acum nu am inteles ce inseamna 20+5%. Daca te uitai cu atentie se vedea ca intial era scris "Promotie de primavara".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu