Pagini

duminică, 22 septembrie 2013

FolkYou

Un concert plasat in plin centru. Am ajuns cand se faceau probe de sunet si mi s-a parut ca nu este multa lume. Nu era! in comparatie cu ceea ce s-a strans in scurt timp. Ma asteptam la un folk "clasic" dar am avut parte de un amestec interesant de genuri. A fost "mai mult" folk decat altele, va puteti da seama de asta din afisul concertului:



De inceput a inceput asa cum ma asteptam. Cu folk. De buna calitate, cu Maria Gheorghiu:



Apoi a venit Ada Milea. Nu are nevoie de prezentari ci trebuie ascultata:



Paula Seling are o voce extraordinara dar repertoriul prezentat, de genul festivalul Mamaia, mi s-a parut usor off topic.



Apoi ne-am intors la folk cu Alexandru Andries. Are texte spumoase si ceea ce am pus in continuare a fost unul cumintel.



Extrem de spectaculos, asa cum il stiam, Cristi Minculescu.



A aparut apoi o trupa interesanta pe care nu o stiam: Kumm.


Au mai urmat si altii dar nu am stat sa-i vad, din pacate era tarziu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu