Pagini

duminică, 15 septembrie 2013

Lacul Vacaresti

A inceput sa fie mai frig dimineata. Inainte de a incerca ceva macro (insectele sunt mai lente pe frig) am admirat culorile. Macese.


Ciulini cu buburuze pe ei.




Cerul si iarba inalta.



Apoi la treaba, macro la o libelula ce statea linistita. Si o lacusta.


Am ajuns intr-un loc de unde puteam fotografia linistiti pasarile. Ca vecini niste pescari...


Si sa nu uitam de "vanatorul" ce isi antrena cainele prin stufaris speriind pasarile si dand din mers lectii pustiului cu care se plimba. Mi-a speriat o data pescarusii dar se pare ca aceste pasari se pot obisnui destul de repede cu vecinii zgomotosi.




Placut sa stai pe malul lacului si pandesti pasari. Mihai a dat o fuga sa pozeze soimul pe care pusese ochii cu cel putin o ora inainte. A reusit sa surprinda cateva imagini interesante atat in aer cat si la sol (vezi Galeria):          http://arsfotografica.ro/index.php/wildlife/lacul-vacaresti-2013-09-15
Partea hazlie ca acesta (sau un var de-al lui) a tot dat tarcoale pasarilor de pe lac desi am observat ca are ca prada mamiferele mici. Interesanta si disputa (lupta) cu o cioara. Mai rapid in viteza si manevrabilitate soimul decat cioara. Nu mi-am putut da seama ce aveau de impartit dar a durat minute in sir. Din pacate asa ceva nu se putea filma caci se miscau mult prea rapid. In galeria de poze a lui Mihai sunt prinse doar cateva momente. Mai usor a fost cu pasarile de pe lac.


Si o ultima poza cu lacul inainte de plecare:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu