Pagini

duminică, 27 octombrie 2013

Moara Vlasiei

Nu e vorba de o moara ci de o localitate si un lac. Frumos drumul pana acolo dar si zona in sine. Am gasit o portiune unde padurea se intindea pana la lac. Am facut time-lapse cu camera video si a fost un semiesec. In zonele unde era supraexpus culorile s-au schimbat in rau. Este evident ca aparatul nu  reusit sa trateze le fel de bine portiunile in umbra si cele in Soare. Asa ca nu pun filmele, ca de obicei, la sfarsit. Nu le pun deloc.
Malul lacului este interesant, mai ales ca nu era amenajat in acea zona.



Copacii au inceput sa ramana fara frunze.



Soarele, fiind foarte jos pregatindu-se de culcare, lumina feeric padurea.



Si culoarea lacului s-a schimbat in acele momente.



Dupa apus am incercat un nou time-lapse, tot cu camera video. Spre vest, cu cerul oglindit de lac. Totul a fost OK cat timp a fost suficienta lumina. Spre surpriza mea, finalul filmului (de cateva secunde doar) era total defocusat; deci de nearatat. Noroc cu pozele facute cu EOSul.



Culori fabuloase si Venus isi arata stralucirea.
Apoi ne-am mutat pe o mica colina unde statea un copac singuratic pregatit sa devina fotomodelul nostru. Venus si lacul sunt acolo. Si Teapot in partea stanga.



Dupa seria facuta cu ajutorul lui Calin si a blitzului de pe aparatul lui am incercat ceva nou. O poza de grup cu fisheye, noaptea. A fost distractiv chiar daca nu toata lumea a fost dispusa sa pozeze. Deci grupul a fost minimalist: doua persoane. Norocul meu a fost ca Alexandra a fost entuziasmata de idee si a avut rabdare pana am obtinut o poza mai reusita.



Doua probleme s-au relevat acolo. Lumina stelelor in multe cazuri a intrecut-o pe cea reflectata de hainele noastre. Am iesit "ciuruiti de stele". Noua ne-a placut si nu a durut deloc. Si eu nu stateam cu capul in jos. Obiectivul era indreptat spre zenit. Si am incercat si fara oameni in apropiere.



Si aici se observa cea de-a doua problema: multa lumina dinspre localitate. Poluare luminoasa in toata regula. Chiar daca se vedea spre zenit Calea Lactee.
Un loc frumos pentru picnic si pozat dar nepotrivit pentru astronomie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu