Pagini

duminică, 9 februarie 2014

Baneasa

A fost o zi prea frumoasa ca sa o irosim stand in casa. Cu RATB-ul am ajuns repede Zoo dar nu am intrat ci am continuat intrand tot mai adanc in padure. Ne-a tras atentia faptul ca din sosea se vedeau in toate directii urme de animale. Pe care bineinteles nu le recunosteam. Am iesit de pe asfalt si am colindat prin zone neumblate de oameni. Am sperat ca vom vedea ceva la un loc unde padurarii hranesc animalele.




Era un loc umblat de ele dar nu am avut noroc.


Multe urme. De tot felul. Zapada era ca o carte deschisa dar noi nu stiam nici macar sa silabisim. Am dat doar cu presupusul.



Mihai a vazut altfel padurea.



In timp ce eu il pozam el fotografia asta:


Doua moduri diferite de a vedea aceleasi umbre.


Lucruri interesante de fotografiat pe zapada.


Dupa ce am colindat ceva timp ne-am oprit la un ceai.


Foarte bun pe vreme rece este si foarte distractiv, dupa cum se vede din film. Partea cea mai interesanta este ca toate secvemtele au fost realizate de Tibi, nepotul meu cel mai mic. Adica: montare pe trepied, incadrare, parametrii si celelalte. Noi, maturii, am fost doar actori si, acasa, editori.

http://www.youtube.com/watch?v=IiemgdaaUec

A fost o zi grozava!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu