Pagini

sâmbătă, 15 februarie 2014

Lacul Vacaresti

Anul acesta nu ajunsesem sa vad Vacarestiul cu zapada si eram curios cum arata. Nu ramasesera decat petice, ici si colo, dar cu potential.


Nici aici nu scap de "paparazzi". Eu doar imi vedeam linistit de fotografierea unor urme pe zapada.



Normal, pentru aceasta perioada a anului, ca nu prea se vedeau vietati. Doar prietenul nostru Vanturelul rosu  era prezent la sedinta foto. Am pus o serie de poze cu el in filmuletul de la sfarsit. In timp ce ne invarteam in jurul "vedetei" a trecut pe langa noi un tip cu o instalatie ciudata in carca. Initial am crezut ca e vreun trepied mai deosebit. Era de fapt o drona si, mai tarziu, am admirat/fotografiat o parte din evolutia ei. Chiar am intrat in vorba cu proprietarul si s-a dovedit ca in locuri interesante intalnesti oameni interesanti. Nu era doar un simplu utilizator de drone ci un contructor cu ceva ani si versiuni constructive la activ. Foarte instructiva discutia cu el si este genul de om care iti transmite "microbul". Poze cu drona la sfarsitul filmului.
Am mers mai departe spre un alt loc propice fotografierii vanturelului dar ne-am oprit cand am observat ceva miscari extrem de rapide in iarba. Mihai la panda:



si iata cine era la originea "fenomenului"



Am trecut de zeci de ori pe acolo dar nu observasem soricei decat in ghearele vanturelului. Foarte greu de fotografiat. In iluzia ca reusesc se pozez unul am pus camera pe trepied la una din gauri si am facut o serie lunga. Am ales strategic sa fie langa un petic de zapada ca in final sa raman macar cu un scurt film cu topirea acesteia. Soricel in poze n-a iesit dar topirea zapezii a iesit bine.

La plecare am trecut pe langa un lucru interesant aproape ignorat pana atunci. Dintre placile de beton ale digului se incapataneaza sa creasca un copacel. Un mod tipic al naturii de  a se lupta cu creatiile omului. Daca va avea timp suficient Natura va invinge.



Pe malul Dambovitei ne astepta un frumos spectacol cu pasari de mai multe feluri dar acest ratoi mi-a placut cel mai mult. S-a apropiat incredibil de mult de noi, ceea ce ne face sa credem ca e obisnuit cu oamenii si, probabil, a fost hranit de unii.



In final scurtul film ce cuprinde mai multe serii de fotografii, cu diverse subiecte, dar singura reusita a fost topirea zapezii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu