Pagini

joi, 1 mai 2014

Lacul Vacaresti

In acest an de 1 mai s-a "produs" o minivacanta de 4 zile. Am profitat de prilej si am iesit un pic in natura impreuna cu Mihai si copii lui. Am facut un semitur al locurilor dar fara un plan anume. Vedere de pe dig (cu spatele e Tibi).



Nici nu ajunsesem bine sus pe dig ca am si vazut ceva inedit: maci albi. Am fost mirat si m-am apropiat sa pozez.



am comparat cu unul rosu si chiar era un mac



Ajunsi jos am ales la inceput o directie convenabila



Avantajul cand esti inconjurat de fotografi, chiar si "incepatori", este ca actiunea este surprinsa din mai multe unghiuri si reflecta moduri diferite de a vedea imprejurimile.



Am pus in majoritate fotografii facute de mine si sper ca si ei sa le publice pe ale lor. Poate facem odata si side by side.



Sunt si multe poze facute incrucisat de ei cand cautam broscute. Nu le-am pus ca nu se intelege ce facem acolo. Multa agitatie ca sa fac o poza ca asta:



Apoi ne-am schimbat locul, am trecut pe ceea ce numim noi peninsula. Peisaj grozav



dar si bizami greu de detectat si fotografiat. Numai cu teleul si in conditii proaste de lumina (foto Mihai).


Si juniorii fac poze, altfel


ne indreptam spre locul unde cuibarea lisita. Din mers un fluture care este dornic sa pozeze.


La cuib ne asteapta o surpriza: deja au aparut puii! Mama lisita ne-a observat si i-a ascuns in stuf. Apoi a incercat sa ne atraga departe de ei. N-a mers si a fugit putin prin stuf cu ei dar degeaba, era inconjurata de fotografi. Asa ca in final a traversat lacusorul si a intrat intr-un loc unde nu aveam acces.


Am ajuns si in locul preferat de mine anul acesta. Iata de ce:


extrem de spectaculos si am fotografiat si de la luciul apei


Am continuat plimbarea spre lacul cel mare. La un moment dat am observat "disparitia" lui Mihai. Zarise un starc si s-a apropiat sa faca o serie cu el.


Ne-am dus spre lacul mare dar nu am incercat sa-l ocolim.


In schimb ne-am intors intr-un loc unde broscutele pozau de zor. Erau foarte multe, de toate marimile si nu se speriau ca cele de dimineata. Mihai a avut tot timpul sa o fotografieze pe aceasta micuta cu teleul.


Am ocolit un lacusor ca sa ajungem in locul cu soparle. Mici si iuti. Au alergat o multime dupa ele. Poze putine. Pun una din ele.


Am asistat amuzat la agitatia lor si Ana au prins momentul sa ma fotografieze.






Uite asa mai apar si poze cu mine caci de obicei eu fotografiez si nu ma vad nicaieri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu