Pagini

duminică, 27 aprilie 2014

Lacul Vacaresti

Ca sa fiu sincer nu ma tragea prea tare inima sa merg duminica dimineata la prima ora pe balta Vacaresti. La insistentele lui Mihai am cedat si am lasat acasa leneveala ce ma cuprinsese. Bineinteles ca a meritat. Micul lac unde am filmat anul trecut cuiburi acum era inconjurat de niste flori galbene foarte frumoase.
 


Initial am crezut ca nu voi avea nori pentru un time lapse dar acestia au aparut incet, incet si mi-am instalat aparatul intr-o locatie favorabila.  Lisita cu puii ei au disparut printre flori si nu au mai fost de vazut.


Am vegheat sa nu se intample nimic cu aranjamentul foto. Doar un ratoi cu cap verde a aterizat pe lac dar a fost repede alungat de lisita rezidenta. Am avut suficient timp pentru a face si alte poze cu Oly.




Micul lac este frumos de oriunde l-ai privi. Un pic deasupra apei:



Seria pentru time lapse durat mai bine de o ora dar rezultatele au fost multumitoare. Mi-a iesit un film scurt dar reusit.



Am avut si alte subiecte interesante in jur.



La asta am chinuit blitzul lui Oly.



Si nu am uitat de floricele. Mai mari



sau foarte mici



Cel mai mult am stat pe malul acela. Am observat o multime de starci, mai multi decat anul trecut. Ne-am plimbat si spre lacul mare dar ne-am intors. Nimic spectaculos. Vremea frumoasa s-a transformat in una inchisa. La o plasa de paianjen si am imitat, oarecum, poza lui Mihai.



Un desen abstract dar totodata un sistem foarte eficient.
In plina miscare, in cautarea unor starci mai usor de fotografiat am fost chemati de un pescar care ne-a aratat un cuib de lisita. Fotografiatul a fost usurat de faptul ca pasarea nu a miscat din loc.


Am pozat si starci dar un soi pe care nu il mai vazusem. Imaginile sper sa apara pe blogul lui Mihai cat de curand. Ne-a prins si un pic de ploaie dar am ajuns sa vedem si chire pe cuiburi. Nu cred ca vom avea norocul de anul trecut sa ne apropiem atat de mult de ele. Ramane de vazut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu