Pagini

duminică, 23 martie 2014

Baneasa

Zilele frumoase de primavara te scot din casa fara sa vrei. Nu am putut merge devreme dar chiar si cateva ore iti incarca bateriile pentru saptamana ce urmeaza. Si padurea a prins viata. Floricele peste tot. De mai multe feluri si culori.


Oriunde te intorceai era ceva. Altfel de obicei.


Concentrat in fotografierea florilor aud pe cineva ca spune ceva de serpi. Ajung doar cu putin inainte ca Mihai sa reuseasca sa-i separe pe cei doi serpi ce pareau a se lupta.


Nu am inteles nimic din zvarcoleala de acolo dar odata speriati serpii au incercat sa se ascunda. Cu greu am reusit sa capturez unul din ei si sa-l pun intr-o sticla. Am facut cateva poze cu noua vedeta eu avand rol de stativ pentru sticla.


Poza nu a iesit rea dar nu reflecta deloc mediul in care traieste reptila.


Nu am stat mult dar densitatea de evenimente a fost mare. Am cautat sa vedem daca scorburile identificate in iarna au noi proprietari inaripati. Toata lumea a participat la supraveghere.


Inca nu au fost ocupate. In jurul nostru era plin de flori si de insecte dornice sa le viziteze. Bondarii,


care noua ni s-au parut uriasi, dar si micile furnici,


toata lumea se imbulzea la nectar.

Cu parere de rau a trebuit sa plecam spre seara nu inainte de face poze unor gingase
flori.


De mers acolo cat mai curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu