Pagini

vineri, 21 martie 2014

Echinox

De data aceasta am mers in Herastrau cu scopul precis sa fotografiez Soarele la apus. Problema era ca 21 martie 2014 a cazut intr-o vineri. Si ca era foarte frumos afara si cald pentru aceasta perioada a anului. Deci se aflau deja in parc multi plimbareti si probabilitatea ca locul meu de fotografiere sa fie ocupat era foarte mare.
Am ajuns cu o jumatate de ora mai devreme si bineinteles erau doua tipi care discutau fix in locul vizat. Am asteptat putin in apropiere si cand m-am intors era ocupat de doi tineri care nu dadeau semne ca ar pleca prea curand de acolo. I-am rugat sa ma lase sa fac pozele cu apusul si, foarte amabili s-au dat la o parte. Fenomenul era spectaculos si a fost nevoie sa-i invat cum sa fotografieze si ei asa ceva. Aveau un aparat bun dar habar nu aveau ce este aia o subexpunere.
Iata ce am obtinut eu:


In decembrie Soarele a apus in cu totul alta parte.


Am compus cele doua imagini si a rezultat o schimbare de anotimpuri si a pozitiei Soarelui.


Sper sa am acelasi noroc si la solstitiul de vara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu