Pagini

luni, 24 iunie 2013

Lacul Grivita


Ne diversificam mergand si in alte locuri cu natura salbatica, un pic mai in marginea capitalei. E un lac mai mic, mai mult lung dar care, din aceste cauze, are o densitate mai mare de vietati. Chiar daca cobori din autobuzul RATB langa lac drumul pana in locurile propice este destul de lung, vreo 20 de minute de mers pe jos. Pe un camp plin cu movile de pamant create de om prin sutele, poate miile de basculante rasturnate acolo.



Din pacate sunt si multe gunoaie nu numai pamant. Si menajere si moloz din constructii.



Vietatile isi vad de treaba si in mijlocul gunoaielor. Pe acel camp pe langa insecte am vazut serpi, soparle si diverse pasari. Fazanul a tasnit de la vreo 2-3 metri de langa mine. Nici o sansa sa-l pozez.



Ajunsi la malul apei ne asezam la panda si fiecare, dupa noroc, pozeaza sau filmeaza ce se iveste din stuf. Mai intai am fotografiat o gainusa de balta (Gallinula chloropus) 



apoi un bizam (Ondatra zibethica)



Dar acolo era inghesuiala nu gluma si am trecut la filmari


Am petrecut cateva ore foarte placute. Nici nu a mai fost canicula de pe lacul Vacaresti cu doua zile mai inainte. Mai greu cu camuflarea ca in acel loc, pe mal, nu era dacat iarba si salbaticiunile se sperie imediat ce observa o miscare cat de mica.
La plecare, chiar inainte sa iesim in strada, am descoperit ca unele dintre gunoaiele noastre, ale oamenilor, pot fi si utile pentru broscutele testoase iesite la soare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu