Pagini

duminică, 1 septembrie 2013

Lacul Vacaresti

Am fost foarte matinali pe Vacaresti.



Temperatura destul de scazuta a facut ca unele insecte sa stea cuminti la pozat. Libelula din poza nu  vrut sa se miste chiar daca am atins-o cu degetul.



Fluturii si melcii erau destulde vioi.



Au cam disparut pasarile cu care eram obisnuiti, mai ales cele care se balaceau in apa. Balata era acum dominata de broaste.




Pentru prima oara am vazut melci acvatici. Forma cochiliei diferita de cea a melcilor ce se plimbau pe plante. Libelule multe.



Dar si ulii iesiti la vanatoare de rozatoare. Am asistat la un plonjon spectaculos si abia acasa am observat, in fotografii, ca pasarea ducea in gheare o mica prada.



Am adunat intr-un scurt film fotografiile fratelui meu, Mihai si micile inregistrari video pe care le-am facut atunci.



Acolo este o poza mai buna a uliului. Nu am vazut sarpele care a prins peste. Eram ocupat cu secventa cu norii. O intreaga ora in 15 secunde.




Contrastul e puternic: natura vs civilizatie umana. Din nou macro cu insecte mult mai vioaie caci deja se incalzise.




Am avut si subiecte mai mari si mai "lente".




Se pare ca a devenit un obicei ca balta sa ne ofere surprize placute dar pe subiecte la care nu ne asteptam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu