Pagini

duminică, 20 octombrie 2013

Snagov

Daca Ivo a venit in Bucuresti era putin nepotrivit sa nu profitam de vremea splendida de octombrie. Asa ca ne-am hotarat, impreuna cu Calin, sa mergem la Snagov. La padure bineinteles.


Paleta de culori era uimitoare. Ne-am ales un loc de picnic. Aveam cu mine dotarea pentru time lapse facut de pe dolly. Merita incercat si cu camera video si cu aparatul foto. Am pus reuzultatele in filmul din finalul postarii. A fost placut sa stii ca totul merge bine in timp ce te ocupi de alte lucruri interesante. De exemplu camera de format mare a lui Ivo.


Se vede in planul secund si "instalatia" mea cu camera video. Un contrast de tehnologie in care cea veche nu iese in pierdere. Nu am mai vazut de aproape asa ceva si este fascinant sa vezi cum functioneaza. Amandoi am invatat cate ceva unul de la celalalt. Normal ca as dori si eu sa am una asemanatoare dar deja mi s-a spus ca am prea multe camere foto/video, prea multe computere/laptopuri, prea multe instrumente astronomice, prea multe scule samd. Asa ca mai bine spun nu camerelor foto de format mare. Mai bine ies mai des in natura.


Padurea te invita la plimbare si sunt o multime de lucruri de fotografiat si filmat.


Este si locul potrivit de stat la povesti...


Dar si de facut poze "altfel" distrandu-te in acelasi timp.


Pe inserate am plecat de acolo cu gandul de a ne intoarce in oras. Dar pe drum ideea fotografierii unui apus de Soare ni s-a parut prea tentanta ca sa-i rezistam.


Inchei cu filmul. Sper ca reda destul de fidel atmosfera acelei zile.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu